Rawatan bekam dan spa

Rabu sunnah berbekam19 Ramadhan

.

Rabu Hari yg di tegas supaya JANGAN berbekam supaya tidak dijangkiti penyakit berjangkit seperti Kusta

.

Anda Ikot dalil yang mana?

Sy tak paksa berbekam

Sy xnk gaduh pandangan.

Selain rawatan bekam ,saya juga membuat rawatan urutan,consultan tangisan bayi, Facial,mani dan pedicure, lulur dan pupur.

mungkin tidak sesuai bekam hari rabu anda boleh buat rawatan lain.

 kenapa tidak,byk lagi pilihan

.

Azura spa and wellness

0189009493

Advertisements

BEKAM, URUT,MANICURE,FACIAL

​Promosi Ramadhan 2017

Harga tidak termasuk caj trasport ke rumah pelanggan.

Promosi hanya sah sehingga 1 syawal 

Home Spa saya terletak d Berhadapan Hospital Ampang.

0189009493 Azura

URUT WANITA

Perhidmatan urutan bagi wanita 

Rm100 persesi selama 1jam 1/2

.

Rawatan harga Rm100 ini hanya sah dia Home spa Azura Di pandan Mewah Ampang

.

urut wanita ke rumah pelanggan akan dikene kan caj trasport 

sebarang pertanyaan blh whatsapp sy 018900949 (jgn call)

Bekam Darah 

Bekam darah promosi ramadhan

RM100 Di home spa azura pandan mewah.

.

caj trasport akan dikene kan ke rumah pelanggan.

mohon jgn call sy. Sila tinggalkan pesanan anda whatsapp 0189009493

Promosi bekam dan perhidmatan Mobile Spa

Assalamualaikum wbt…
Di kesempatan ini,

Saya dengan rasa rendah diri,

Setulus ikhlas hati ke hati,

Memohon maaf sepuluh jari,

Kiranya ada salah silap selama ini,

Sama ada yang disedari mahupun tanpa disedari.

Muhasabah insani…
Semoga puasa, amalan, ibadah serta munajat muslimin muslimat semua diberkati serta dirahmati Allah swt.

In shaa Allah, aamiin ya Rabbal’aalamiin..
Ahlan wasahlan ya Ramadan.
👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻

Promosi Sepanjang Ramadhan dr Azura Spa And Wellness.

.

Tempahan boleh whtsapp di 0189009493

Atau klik di sini

http://www.wasap.my/+60189009493

.
Harga Rawatan Ramadhan 2017
Promosi hanya sah sehingga 1syawal .

*Bekam* Rm100 tiada limit cup seorang

Muka -Badan -Kaki

*Urut* Rm100 lebih kurang 1jam 1/2

*Bekam dan Urut* Rm 160

💨💨💨💨💨💨

*[Rawatan tolak Angin]* sesuai utk mereka yg kerap sakit perut dan kepala semasa puasa
Urutan pulih tenaga

(Urut Badan ,perut, tgn,bahu,kepala)

“Teknik ayurveda head massage”

Guasa Bahu

Akupuntur kepala

Rm 150
💅🏻💅🏻💅🏻💅🏻💅🏻💅🏻

*Rawatan Kuku*

Manicure Rm30

Padicure Rm40

(Rendaman air, Ketip kuku @ shape kuku, buang kutikal, kilat kuku)
💆🏼💆🏼💆🏼💆🏼💆🏼💆🏼

Perhidmatan Facial menggunakan Product

*Beauty Cottage*
*Facial basic Rm30*

cleansing milk

Cleansing gel

Scrub

Massage

toner

Uv cream
*Facial Pro Rm60*

Cleansing milk

Cleansing gel

Scrub

Massage

steam (wap panas)

Picit jerawat

Rubber masker

Toner

Uv cream
😘😘😘😘😘😘😘
*[Pakej Raya]*

🌹Pakage A

👉🏻Urut 1 badan

👉🏻Lulur Wangi

RM130

.

🌼Pakage B

👉🏻Urut 1 Badan

👉🏻Lulur Wangi

💅🏻 Manicure

RM 150
🌺Pakej C

👉🏻Urut 1 Badan

👉🏻Manicure shine

👉🏻Padicure Shine

👉🏻Facial Pro

👉🏻Akupuntur wajah

RM 270
Nor Azura Idris

0189009493

-Home spa pandan mewah ampang depan Hospital Ampang

Ig:bekam wanita
*Trasport caj akan dikene kan jika ke rumah pelanggan*

.
Whatsapp booking atau pertanyaan

http://www.wasap.my/+60189009493

TARIKH SUNNAH BEKAM

e

Hari sunnah bekam

​Tarikh sunnah bekam

Kulit muka berjerawat bekam sebagai iktiar

Adakah bekam diwajah menjanjikan kebaikan

Bekam sebagai iktiar salah satu perubatan yg boleh di cuba. Mcm kita buat facial, harapan nk cantik,tp ada jgk lps tu jerawat makin banyak lps rawatan. Ada kebaikan, ada kelemahan.

Mohon pada Allah kebaikkan. Sy cuma membuat rawatan berdasarkan ilmu yg ada. 

Bila tinggal parut baru boleh buat rawatan kaedah lain plk.
Sebab tu sy belajar bekam , sy bljr Perhidmatan Estetik. Keduanya ada kaitan utk kita gunakan.

Wanita dan kecantikan tak dapat dipisahkan.

Anda rasa nk raya kulit muka cantik , dr muka jerawat bernanah,berbatu mulakan bekam dr Sekarang. Jgn 2minggu nak Raya baru nk cari Rawatan Bekam Wajah. Rawatan bekam misti ada RAWATAN SUSULAN @ Perunding Susulan.
Jgn balik terus diam seribu bahasa pastu appy plk produk ABCD.

.

Yg dtg pada sy kebanyakkan muka “KRITIKAL infaction, skin sensetive, akne vulgaris , akne rosasea jerawat sana sini” “Komedon” “Papul” “Pustul” xyah cakap la bersepah kt muka.

Sy buat Rawatan Tak macam awak pegi kedai bekam lain. BERBEZA RAWATAN SY DGN MEREKA. 

Boleh dikatakan yg dtg balik berpuas hati. 

Kalau muka dh cantik tiada jerawat sy xkan buat bekam jerawat aka bekam seri wajah sbb rawatan sy Fokus pada bekam Jerawat ,kulit bermasalah.
Nor Azura Idris
Azura Spa And Wellness

0189009493

Bekam jerawat​

Bekam Jerawat wajah

Bekam wajah bantu merawatan muka berjerawat. BEKAM akan di buat di sekitar muka

Bekam wajah

Bekam wajah masalah jerawat

RAWATAN BEKAM WAJAH
Azura spa and wellness ingin berkongsi dengan ANDA semua bagaimana merawat JERAWAT DI WAJAH
————————————————

Anda sudah cuba berbagai rawatan tp masih ada jerawat, nk tahu keadaan yang boleh bekam wajah

.

♡Jerawat nanah

♡Jerawat Pasir

♡Wajah anda gatal

♡Wajah yang berminyak

♡Banyak white head

——————————————–

Antaranya punca yang famous dari pelanggan bekam wajah .
1 ) Salah pakai Produk di wajah

2 ) Muka Alegik seafood

3 ) Resdung

4 ) Rawatan Facial tp tidak sesuai dgn wajah

5 ) Tidak Pernah menitikberatkan tentang kecantikan

( WAJIB singkirkan Jerawat anda sebelum Raya) 

:: Info Rawatan Bekam Wajah ::

♡ Azura Spa and Wellness membuat bekam wajah dengan teknik “singkirkan jerawat” & “matikan akar” proses akan dilakukan satu persatu di kawasan wajah. Tidak seperti di Spa /kedai bekam yang membuat 8cup serentak di wajah. Proses Bekam menggambil masa 1jam -3jam bergantung pada keadaan wajah.
♡jurubekam anda sangat berpegalaman dalam rawatan bekam wanita & bekam wajah .

♡ Harian Metro pernah temuramah mengenai bekam wajah yang di buat 

 …………………………………………………………………….

Pada yang mempunyai sebarang persoalan berkaitan #bekam , #bekamwajah Sila hubungi :
Whatsapp Only

018 900 9493

018 900 9493

018 900 9493

.

.——————-

LOKASI Rawatan▶

——————–

✔ Berhadapan Hospital Ampang
✔ Landmark : Hospital Ampang

.

******************************************

Home spa bekam wanita Azura

” Dari wanita ke wanita”

******************************************

#bekam

#bekamwanita #resdung

#bekamjerawat #bekamperempuan

 #bekamsetapak #bekamgombak​

Bekam Wanita Ampang

Bekam

Bekam Wanita


Perhidmatan Bekam Perempuan , Bekam Wanita Ampang, Perhidmatan Bekam Wanita ini Di Pandan Mewah Ampang, Bekam menggunakan kaedah jarum pakai buang, Alatan bekam dibasuh dengan Pembasmi kuman dan Cup bekam di strill . Harga bekam bagi rawatan di Azura Spa And Wellness Pandan Mewah Ampang Rm 100 , manakala bekam dan urut Rm 160.

Bekam dibuat di atas katil Spa di kendali oleh jurubekam berpengalaman dan mempunyai persijilan dalam Rawatan Bekam.

Bekam yang dibuat berdasarkan keadaan sakit pelanggan. Juru bekam wanita anda Nor Azura Idris.

Anda boleh melihat insta untuk melihat aktiviti beliau.

Perhidmatan yang dijalankan tidak ada pendedahan Aurat wanita di media sosial, segala maklumat pelanggan , di simpan dengan baik.

Pelanggan dikehendaki mengisi borang konsultasi sebelum menerima rawatan.

Bayi kerap Menagis

Cara merawat bayi menangis

[ Bagaimana mententeramkan bayi menagis dan kenali bunyi suara bayi anda menagis]
Teknik : SISTEM DUNSTAN BABY LANGUAGE kenali bunyi yg di keluarkan oleh bayi semasa menagis.
Teknik  : TEKNIK CUDDLE CURE mententeramkan bayi menagis dgn pujukan ibu .
Bayi sejak lahir akan menagis “tangisan tanpa sebab yang jelas” Hari2 menagis, lapar, megantuk, rimas,panas,dahaga,ibu tiada d sisi, Semua yg tidak kene dgn suasana harian akan menagis. 
Ibu Aliza berkata: 

Bayi saya setiap menagis sy bg susu tp masih tidak berhenti menagis, lampinnya baru ditukar, dia mandikan juga sy dh buat tapi masih juga menangis. Saya tidak tahu apa yang tidak kena dengannya”. 
Puan mastura bayi 2bulan

Anak sy menagis dr rumah tingkat 11 hingga ke bawah tingkat 1 masih dgr. Ibarat macam saya pukul ,cubit, dera dia. Tangisan dia cukup tersiksa jika org lain dengar. Padahal sy ada di sampingnya memberi susu tidak mahu,sampi muntah2, bawa berjalan keliling rumah masuk bilik keluar bilik pon sama. Sy syak bayi kene sawan tangis, kene tegur2 dgn alam lain ni.
Bagi bayi dari kategori mudah (easy going)

 sentuhan, mendukung, menari atau menyanyi sudah cukup untuk membuat mereka bertenang. 
 Bayi sensitif dan colic (sawan tangis). Bayi colic terutamanya, mereka mempunyai respon berbeza. Kesemua cara yg kita buat seperti bayi normal tidak akan membuahkan hasil.
Bayi colic (sawan tangis) merasakan diri tidak tenang,terancam dgn suasana baru. Yg kebiasaan nya bayi colis sudah biasa di alam rahim selama 9 bulan ,bayi colic masih tidak dapat mensuaikan diri dgn alam kehidupan selepas kelahiran.
Bagaimana untuk merawat bayi colic ini

DENGAN MENIRU CARA KEDUDUKAN DI ALAM RAHIM IBU
Saintis telah membuktikan terdapat lima perkara bayi di alam rahim yang boleh ditiru dengan mudah bagi tujuan mengaktifkan reflek bayi untuk  mententeramkan dengan pantas;

Ini dipanggil 5s
Bedung (Swaddle)

Posisi Sisi/Perut (Side/Stomach Position)

Bunyi Sssh (Ssshing)

Hisapan (Sucking)
Kenapa perlu bedung bayi ketika menagis ?

Oleh kerana semasa managis bayi akan rasa keseorangan. Semasa ini bayi perlukan ibu disampingnya. Jika ia merasa keseorangan maka mula la tangan ,kaki nya terkapai2,hentak2 ,hendang2, mencari pegangan seseorang. Jadi dgn bedung bayi rasa lebih selamat seperti dalam dakapan ibu.

Rujuk gambar bedung bayi teknik yg betul dan sesuai dgn iklm di Malaysia.
Posisi angkat bayi

Terdapat berbagai posisi yang boleh digunakan meniru alam rahim supaya bayi merasakan bahawa ada org disampingnya,ia meniru posisi bayi di perut ibu,oleh kerana 9 bulan berbagai posisi yg ia berpusing bukan terlentang tau meniarap. 

Rujuk gambar posisi pegang
Bunyi suhh 

Di alam hari bayi sentiasa terdedah dgn bunyi bising ,degupan jantung ibu bunyi kuat sehingga dia tidak pernah dgr bunyi kereta,motor,tv, bunyi ibu makan,proses perut ini adalah bunyi harian bayi di dalam perut. Jika di luar bayi dengar sesuatu yg lain pastinya ia terasa terancam. Bunyi bayi menagis sgt kuat,pastikan anda membuat bunyi suhh berhampiran telinga supaya ia sedar kehadiran ibu , bunyi ini dibuat dlm 1,2minit sahaja, selebihnya selepas bayi tenang buat bunyian yg menenagkan,alunan zikir ,bunyi air terjun, bunyi muzik spa.
Hisapan 

Di dalam rahim kita selalu melihat gambar 4D,5D bayi anda isap Jari dlm mulut. Sebab itu selepas lahir bayi anda ingin hisap ,tak kira la hisap puting ke,isap payudara ibu ke. Isapan memberikan reflek lelangit bayi itu menjadi rangsangan ketenangan.

Berikan bayi anda isap

.

.

Masih tak faham dgn apa yg saya terangkan jom kita tgk bayi menagis sebab apa.
Tangisan merupakan alat komunikasi pertama yang dikuasai bayi. Dengan tangisan, bayi mengutarakan keinginan dan keperluannya secara efektif.
Setiap kali seorang bayi menangis, pasti si ibu akan menyorongkan payudaranya atau mendukungnya. Walaupon berkali kali ibu memberikan susu masih lg menagis.
Terdapat lima bunyi rutin tangisan bayi dalam menyatakan keperluan harian mereka seperti 

lapar (neh), 

mengantuk (owh), 

sendawa (eh), 

ketidakselesaan (heh), 

 masalah kembung perut (eairh).
Bagi memahami dan mempelajari jenis-jenis tangisan bayi ini, ibu bapa boleh belajarnya melalui Dunstan Baby Language. 
Bab dustan baby language puan ,ibu kene selalu dgr baru boleh cam bayi anda ingin kan apa.
Takkan bayi bunyi owh……..owh…owh anda nk sumbat puting ,susu jgk.

.

Ini sahaja dari fahaman saya yg pergi menuntut ilmu kursus khas untuk tangisan bayi bersama penceramah nya

Uswatun fb page : @baby language
Sy Nor Azura idris

Pengasas Azura Spa And Wellness

Previous Older Entries Next Newer Entries

norazuraidris

bekam wanita

Promosi cuti ni harga runtuh rawatan sy pada pelanggan sekitar Ampang - Gombak -Cherass. 
Waktu rawatan hanya 10pg - 2ptg ke rumah anda.
.
8 Malam hanya dtg ke home spa sahaja yg layak untuk tebus servis ini. .
Seminggu sahaja jgn lepaskan perluang di belai manja. Tak rugi keluarkan duit untuk kesihatan.
.
Urut badan 1 jam
Bekam unlimited cup
Lulur wangi berjenama
Normal Facial beauty cottage
Masker sejuk merawat dan meyegarkan wajah 
Rm200
Rm200
Termasuk trasport dan tol 
Saya pejam mata nk bg servis super duper murah ni. .
Kebaikan rawatan pakej ni
Menyegarkan badan 
Membantu seri wajah
Membuang daki lama badan
Merawat masalah jerawat di badan
Melancarkan aliran darah
Membantu rawatan sakit kepala
Dan banyak lg. 
Tempahan boleh dibuat di
018 900 9493
018 900 9493

tweets – tweets make me happy

Error: Twitter did not respond. Please wait a few minutes and refresh this page.