25sen upah urut untuk apa

BACA BOLEH PERCAYA JANGAN
.
Kisah yang agak seram saya baca dalam group ………..dengan soalan 25sen untuk apa.
.
25sen upah menuntut ilmu ke
25sen hilangkan bisa pesakit ke
25sen tol keluar masuk rumah cust ke
25sen bayar cost kursus seminar ke
.25sen derma tabung masjid ke
.
Bergantung pada tukang urut tu mcm mana ilmu dia belajar.sebab tu ada dinamakan urut spa ,bidan urut,urut urat.
.
25sen nk buat apa?
Kebiasaannya 25sen upah untuk hilang bisa badan.
Dengan cara apa?
Ada tukang urut buang depan rumah pelanggan selepas selesai urut dengan tujuan tiada bisa @ gangguan terkene pd tukang urut!!
25sen ada yg derma tabung masjid.
Kebiasaannya 25sen ni org dulu2 je..jenis belajar menuntut ilmu.
.
Bagi saya
Saya tak minta 25sen..dr 25sen baik saya minta emas seketol..he3…
.
Apa pon ini semua adalah kepercayaan setiap individu.
.
Saya xda amalan bergini.
.
Nk tempah rawatan urut dan bekam boleh whatsapp 0189009493

Leave a Reply

norazuraidris

bekam wanita

Tepu otak nk buat skm ni plk la.

tweets – tweets make me happy

Error: Twitter did not respond. Please wait a few minutes and refresh this page.

