Santau menyantau

Disini ada pesta
Datang tak diundang pulang tak di hantar
Dalam aku ada hantu

(Dalam Aku Ada Hantu Lyrics by Malique)

Kau santau aku,Aku Santau kau, . Zura dikejutkan dengan cerita pasal kena santau,ada ke lagi sihir2 alam 2012 ni.Memang takut okeh!!! ada 3 jenis org hantar santau ni..1 dlm makanan,2 sbb x puas ati dengki,3 nk musnah rumah tangga.eh ada jgk cam 2.kalau x kahwin lg dh ada org antar santau rebutkan boyfriend..macam x caya je..betol ke ni semua..

Berbuat baik lah kita sentiasa manusia diatas muka bumi ni dan sentiasa memohon pelindung dari Allah supaya terhindar dari santau menyantau ni.Entahlah manusia bila dah dikuasai sifat dengki dan iri hati apa saja cara sanggup lakukan! mudah2an kita semua terhindar dari anasir tidak baik sebegini ..

EH!!kalau ko org nak santau aku hantar la byk2..senang sikit aku nk santau ko balik..hihihihi…ada ke cam 2..xbaik tau buat semua ni.. kes santau nk rebut kan pasangan idup.. Rezeki, Jodoh, Pertemuan, Ajal Dan Maut Di Tangan Tuhan .Tak payah nk rebut2..Kawin guna syaitan x lame pon bahagia..awak bkn kawin dgn tuan diri tp awak kawin dgn syaitan.

try cari ape itu santau http://ruqyahisra.com/tag/jenis-santau/

Dari Wikipedia Bahasa Melayu, ensiklopedia bebas.Santau merujuk kepada sejenis ilmu hitam yang digunakan untuk meracun musuh. Secara umum, santau dilakukan dengan 2 cara iaitu cara fizikal dan cara santau angin.

Ada org ckp kalau dh Terkena Santau/Buatan Orang indon tu bahaya. Misti akan dibuat sampai mati atau gila.. TAKUTNYA.

Cara nk berubat plk misti panggil bomoh than duit plk sampai ribu riban abis…baiknya blm tentu.Bg zura baik cari perubatan islam .Perubatan islam ni akan guna ayat2 suci Al-Quran –>Ayat Ruqyah (http://ohislam.com/muat-turun-ayat-ayat-ruqyah/).Sblm tu tgk dulu Amalan diri. Diri tu bersih ke tidak..

Kalau BOMOH nk nama kita dgn nama mak.. Pastu jampi serapah xtau bahasa apa. minta mandi bunga,mandi limau. Konon nya nk halau jin2 semua ni…karut semua tu..

P/s pada yg pernah cuba Santau menyantau zura..terima kasih je la buat cam 2.i love u … Awak buat sy makin sedar kebesaran Allah swt. Gunakan sebaik-baiknya kurnia Allah swt kepada kita..Pada kwn yg rambut sama itam, hati lain2…minta maaf byk2 kalu sy ada sakitkan ati awak. i love u…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

norazuraidris

friend at face book give me aura in life

bekam wanita

Mungkin logo utk 2017 tahun hadapan.. Wajah señdiri, jenama sendiri.
Nk bekam terus booking ye 0189009493
.
#bekamwanitanosatumalaysia #bekamkerumah #bekam #bekamwanita

tweets – tweets make me happy

Error: Twitter did not respond. Please wait a few minutes and refresh this page.

%d bloggers like this: